Härliga helg

Förra veckan fortlöpte med jobb och spinning..
Har varit ledig i helgen och det har varit såå skönt!
I fredags var vi ute och körde lite hela familjen.Givetvis hamnade vi på Toys R Us,men vi kikade mest..
Igår plockade vi upp Kenth och Linda för att sedan köra till Skånes djurpark.Vi gick och gick och gick,tittade på djur och tittade på djur.Vilken härlig dag.Grabbzen skulle visa upp sig lite genom att hoppa längd och det gick som det gick.Det blev några skratt måste jag säga.Kul hade vi!
Vi lämnade djurparken.Eftersom vi var så nära daddy,ville jag att vi skulle köra in om och säga hej,så det gjorde vi!Vi satt på trädäcket och mös,grabbarna drack öl och jag drack ramlösa,Linda drack kaffe..Klockan blev mycket så det blev hög tid att köra hem..
Idag har vi gått lite på halvfart här,men det har varit mysigt!Jag har varit iväg och handlat var ju tvungen att fylla på i kyl,frys och skafferi..
Nu ska vi hålla lite kväll för imorgon är det jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0