Hujedamig

Denna dagen har inte varit bra på jobbet,vilken katastrof.Självklart en man kort idag också,men nu börjar vi ju vänja oss vid det..Jag har inte haft någon rast alls idag mellan 7,00 och 16,00,tufft..Vi fick skicka in en tanta med ambulans,det tar alltid lite tid...
Men nu är jag hemma och idag ska vi fira lite.Vi ska bjuda Susann,Michel,Mathilda och Jocke på middag tanken var att Kenth och Linda också skulle komma men de fick förhinder och så kan det vara ibland..

Så grillen går varm och potatisen kokar,salladen står färdig i kylen,ölen och vinet är på kylning så nu ska jag inte sitta här mer..

Puss och kram på er,ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: hille

nu e jag tillbaka och ska försöka blogga mer... ;) se hur länge det håller i sig denna gången...



2008-07-21 @ 16:49:20
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0