Shoppoholic

Allt började i förrgår när jag kom hem från jobbet..Jag blev sugen på att köra till Gekås i Ullared för att shoppa lite..
Darlingen var inte sen på att hänga med.Jag pratade med min kära far..Visst kunde dem passa busen,inga problem.Så på kvällen körde vi till Osbyholm,åt,spelade lite biljard och sen var det natti natti.
Igår körde vi alltså till Gekås,vi var framme ca 9,00 sen gick vi där i affärer till klockan var 14,30,sen var vi lite trötta på det så vi körde hem.Men oj vad vi shoppade loss,kul!!Det var faktiskt jag som körde upp,det gick faktiskt riktigt bra,antagligen tack vare GPS:en mitt lokalsinne är ju inte vad det borde...
När vi sedan kom hem till Osbyholm var ju busen,pappa och Kerstin på Hörbymarknad så klart,precis som varje år..Denna gången ville jag inte gå där,tyckte att det var lite för varmt för att gå och trängas med folk..

När dem väl kom hem fikade vi lite.Umgicks en hel del,men sen var det ju dax att tacka för denna gången..

Idag har det varit jobb som vanligt,dessvärre har busen fått ögoninflammation i båda ögonen igen..Jaja,det går väl över snart hoppas jag.

Nu ska jag iväg och spinna..
Så en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0