Slutar snart

Denna dagen har gått som smort,det har flytit på bra!
Men åhh vad gott jag sov imorse när klockan ringde,det var banne mig inte roligt att gå upp,men så är det ju ibland,eller ja ganska ofta för mig he he.Känner att jag behöver lite semester nu..Men men det kommer.

Hur som helst så slutar jag snart,darlingen kommer och hämtar mig 14,00,riktigt skönt att sluta så tidigt!
Denna veckan är vu hundvakter,fast det är främst darlingen som är hundvakt för jag jobbar ju,men ändå.Det är såå gossigt och Izabelle är jätteglad.Hmm,vi kanske skulle köpa en liten vovve,äsch det får vänta nu!

Ikväll är det spinning som gäller,nicie!Ska bränna bort helgens synder och lite till är det tänkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0