Ytterligare en dag på jobbet

..så känns det idag.
Usch,känns som det är långt kvar till min kära semester,men tiden går fort ju..
Börjar känna i mina ögon igen,jag får gå med mig och busen till VC på torsdag när jag är ledig.Nu får det vara nog.
Men jaja,det är ju inget att hänga upp sig på.Finns roligare saker att lägga energin på som min kära familj till exempel.
Vilket väder det är idag,helt underbart,äntligen kommer sommaren tillbaka,förhoppningsvis för att stanna.

Nu har jag inte tid att sitta här längre,måste ut och jobba litta!

Ha en fin dag på er!

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

Du får också ha en riktigt bra dag! :)

2008-07-01 @ 11:09:47
URL: http://lgk.blogg.se/
Postat av: S.Bryde

hej vad tyckte du om korten ,Michel gjorde många till er men vi tænkte om din pappa ville ha några å så ju ,,hoppas du tyckte dom var ok ,,men vi gør ett på de kortet ni ville ha åxå de missa vi ju ,de var nog den ænda bilden han ej gjorde førstoring på hahhaha måste vara åldern sorry ,,,kramizar o tack før en underbar dag men gumman ,ge henne en kramiz från farmor

2008-07-01 @ 21:17:09
Postat av: S.Bryde

hallo ja !!! du snart kommer vi o fotar dej åxå jue ........GE GUMMAN EN BAMSE KRAM O PUSS FRÅN OSS

2008-07-08 @ 01:31:25
Postat av: Marina

Bilderna är jättefina men vi är lite oense om var de ska sättas upp...Hmm..

Och mig kan ni fota om -20kg,he he..

Busen pussar och kramar tebax!!

2008-07-08 @ 14:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0