6 Juni

Sveriges nationaldag

En dag att känna stolthet på!
Glömmer aldrig närjag gick på högstadiet och alla klasser hade samlats på gården för att se flaggan hissas samtidigt som nationalsången skulle sjungas..Men någonting hade hänt och vår dåvarande rektor hade tagit,bland de mest idiotiska beslut jag någonsin varit med om,vi fick inte sjunga Svenska nationalsången för vi skulle tänka på invandrarna som gick på skolan,de kunde ta illa vid sig..
Om dem nu hade varit så blåsta att de tagit illa vid sig när vi,på vår nationaldag,vill sjunga vår nationalsång,så får dem ta mig tusan göra det då ju!Varför ska vi behöva ändra på flera års traditioner för det,löjligt!
Dagarna och veckorna efter haglade kritiken mot vår rektor,inte mer än rätt i min mening!
Alla andra länder får vara stolta över deras land och kan visa upp deras flagga,men nåde den som skulle göra det här i Sverige...
Kalla mig vad tusan ni vill,men jag älskar mitt land och gillar vår flagga!
Ha en fin dag,alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0