8/6

Igår skulle min kära och saknade mamma fyllt år.Och varje år är det samma visa,hitta på så mycket som möjligt för att slippa tänka..Även resultatet av det är detsamma,man har alltid några minuter över som gör att tankarna och minnena tar över ändå.Och detta är första året som jag verkligen lät det komma.Jag tänkte och mindes och det kändes bra,inte jobbigt,känslosamt men inte jobbigt..

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen:Jag har mycket i mitt liv som jag kan vara stolt över och tacksam för.När man mår bra är det lättare att ta i tu med jobbiga situationer och dylikt.
Jag trivs,jag har det bra,jag har hälsan och min familj,jag ser ljust på framtiden och njuter av livet.Kan det bli bättre??


Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Vet hur du kænner ,,,jag har mist min mamma åxå ju de e snart 7 år sen ,,man saknar dom så mycket ,,,de e svårt att beskriva ,men som sagt har jag børjat att tænka på alla dom goda åren jag fick med henne i stællet før att tænka på att hon har gått bort ,,men de e alltid svårt just till årsdagar,men de ænda som hjælper ær att låta kænslorna komma ur en ,,och prata om dom ,eller prata om minnena man har från dom ,de e svårt ,jag var ju mycket ældre en dej nær jag miste min mamma ,men just nær man mister sina førældrar ær man ett litet barn ,så e det o kommer nog alltid att vara man tappar fotfæstet lite ju ,ens førældrar betyder alltid så mycket før en o nær man står dær utan mamma eller pappa så e de hårt ,,och jag vill ej bara sæga att livet går vidare før så sæger så många ,,ja de måste gå vidare men de tar sin tid,,,se glædjen med din mamma vad hon hand och ge dej o du hand o ge henne ,,,och jag vet att hon ser på er varje dag ,,de tror jag på i varje fall och de hjælper mig ,,hon e med dej alltid Marina ,,,kram på dej

2008-06-09 @ 11:37:14
Postat av: Marina

Tack så mycket Susann.Det som tröstar mig mest är precis som du säger att jag vet att hon är med oss alltid!

2008-06-09 @ 12:42:24
URL: http://marinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0