Ännu ett kapitel..

...från darlingens förflutna är avslutat.Så skönt för oss alla,nu kan äntligen vi och de berörda släppa det och gå vidare..Livet ler mot oss och vi kan fortsätta att surfa på framgångens och lyckans våg i lugn och ro!
Som en god vän till oss skulle säga: 2008 är vårt år,helt enkelt!
Älskar dig min darling och tillsammans tar vi oss över alla eventuella hinder,vår kärlek är stark och den kommer att övervinna allt!


Detta var allt för mig idag,jag tackar för ert ntresse och hoppas på återläsande.Godnatt och sov gott!!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

hej jag tycker åxå det ær skønt att kunna avsluta det hela ;););) før rætt ska vara rætt o ni ska bara gå vidare nu ,,skønt før oss alla men mest før er ju kanon gjort tycker jag skulle bara vara gjort før længe sedan eller hur ,men men bættre sent en alldrig ,,,,jag e ju lika glad som dej krama gummiz från farmor

2008-06-04 @ 12:26:54
Postat av: Marina

Absolut att det skulle gjorts för längesedan.men men..

2008-06-04 @ 14:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0