Är det klokt

Nu är lillgosen sjuk igen,det är ju helt jävla otroligt att hon inte kan få vara frisk.
Det började igår på självaste midsommarafton,ögonen kletades igen med var...ögoninflammation..Sist var jag hemma en vecka med henne,hoppas att hon slipper ha det så länge denna gången.Men jag tycker nog att det är värre denna,för hon är helt röd runt ögonen,hon ser ut att ha jätteont,dessutom har hon hög feber och det hade hon inte förra gången..

Jaja,alltid är det något..

Nu är jag trött,har inte sovit mycket natten till idag för stumpan har sovit oroligt,vaknat stup i kvarten.Men det var bara att stiga upp när klockan ringde imorse och gå till jobbet,som verkligen började med en katastrof.Vi var 2 man kort och hade riktigt svårt att få in personal,men till slut löste det sig.Men mitt uppe i morgonrundan fick vi ett larm på en tanta som hade svårt för att andas,så det var bara att släppa det man höll på med,in i lokalen för att hämta larmnyckel och sen iväg till tantan,mitt i alltihop stannade polisen mig och ville att jag skulle blåsa..De hade ingen som helst överseende med att jag var på väg till en tant med eventuell hjärtinfarkt..jaja,whatever...
Slutade 16,00 och var helt slut i kroppen,men stack ändå på maxi för att köpa hem lite god mat som vi nu har festat på..MMM..
Tror att jag ska krypa ner hos min sjuka dotter och försöka somna..
Natti,natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0