Fix och trix

Idag var hela familjen uppe med tuppen.
Darlingen är i plugget och snäckisen är på dagis (för er som undrar så är Izabelle inte på dagis så många dagar i veckan,så vi har kommit överrens med dagis om att även om jag är ledig idag så fick jag lämna henne på dagis för att vi dels ska komma upp i 15 timmar/vecka men också för att Izabelle ska få en kontinuitet)..

Jag lämnade alltså först darlingen på skolan sen körde jag och lämnade lillsnuttan på dagis ,efter det körde jag för att få lagat sommardäcken samt få dem på bilen..Ja jag vet lite sent,men bättre sent än aldrig..
När det var fixat körde jag till ad-center för att köpa bromsskivor och bromsbelägg.Sen vidare till micro och där köpte jag olja,oljefilter och luftfilter.Så nu är allt inhandlat till helgen då vi ska få vår bil iordning,såå skönt det ska bli!!

Just för tillfället sitter jag och väntar på att Jennygumz ska ringa och säga att dem är redo för att åka till Danmark,vi ska bara umgås lite och gå och strosa lite.
Sen är det hem till Sverige igen och hämta båda mina älsklingar..

Nu måste jag gå och lasta in vinterdäcken i garaget,behöver ju inte ha dem i bilen..
Bye for now

Javisst tusan måste ju på systemet också idag ska ju partaja imorgon kväll..Kan kanske handla i Danmark..?

Kommentarer
Postat av: hilea

hoppas ni hittade mycke trevligt i danmark och att du hade en trevlig partaj kväll=)

2008-06-14 @ 03:12:44
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0