Gräsänka..igen..

Japp det är sant nu är jag man och barn ledig igen.Det är faktiskt skönt,men jag brukar sakna dem efter någon timme..!

Det blir en lugn kväll för mig,ska gå en runda på Maxi men jag väntar en liten stund till.Sen får lite mys framför tvn runda av denna dagen.Det blir inte sent i alla fall,ska ju upp och jobba imorgon som vanligt,det blir min tredje lördag i rad..Och säg inte: "Det är goa pengar" för när man jobbar i vården så är det inte så goa pengar.Men man har ju hög arbetsmoral så man går ju dit ändå..hehe..

Efter jobbet imorgon så blir det snabbt hem för att göra sig iordning sen vidare hem till Jenny-gumman som bjuder på middag,vi blir mellan 8-10 girlies som ska snacka en massa crap och bara vara.Mycket trevligt!
Så jag hinner antagligen inte blogga mycket imorgon,men så är det ibland och nu är ni ju förberedda ; )


Kommentarer
Postat av: S.Bryde

ha ha du skulle bara sett gumman i dag nær hon bada i farmors stora pol ,,hahha 10liters spann men gud vad kul hon hade ,,hon e bara så go den tøsabitten ,,,sænder er kort senare om helgen om ni vill ..kram på er alla

2008-06-07 @ 23:19:10
Postat av: Marina

Tack,det vill vi gärna!Alltid kul med vatten he he..kram

2008-06-08 @ 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0