Lagom mör

Idag mår jag bra,precis som alltid,vilken träningsvärk i skrattmusklerna jag har.Men jag var förbannat trött imorse,kan inte riktigt förstå det he he..
När telefonen ringde villa jag knappast gå upp så det gjorde jag inte,men nyfiken som jag är gick jag upp en stund efter den slutat ringa..svärmor,ojdå var inte meningen att skita i att svara men jag pallade helt enkelt inte gå upp,sorry..

Efter en stund ringde jag istället upp darlingen "din mamma har ringt,jag orkade inte gå upp och svara bara så du vet"
Men hon hade ringt honom också så jag tror inte att där är någon skada skedd ; )

Planer idag..Nja,har inga,vi ska passa på att umgås jag och älsklingen och bara vara,slappa.Givetvis ska vi sitta pall vid tvn när Sverige möter Spanien idag fast det förstod ni säkert!Älsklingen tyckte att vi skulle dricka lite öl..men jag känner mig inte direkt sugen på det,konstigt?! ; )

Ska ta och ringa pappa och Kerstin och se hur det går för dem med vår lilla stjärna,fast jag vet att det går bra men jag saknar ju henne så jag vill ringa ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0