Nicie!

Lilla gosen slockande innan hon han stänga ögonen,när vi kom hem från dagis.Hon sov en timme sen kom darlingen hem från skolan,det går riktigt bra för honom,kul!Vi satte oss och åt lite,sen körde jag till Hyllinge,till Petra för att hälsa på lite.
Vi pratade en hel del som vanligt, och under tiden åt vi cheesecake,fy hundan vad gott det är!Fick träffa hennes son Elias för första gången,han är 4år och pratar jättebra,tydligt!Han kan hela alfabetet,han är verkligen duktig!
Ja,det var riktigt upplyftande att hälsa på hos dem,härligt.

När jag kom hem gjorde sig darlingen redo för att testa fiskelyckan ikväll..

Alltså:darlingen är iväg och fiskar och lillälsklingen sover..Hmm,vad ska jag nu göra?
Finns inte mycket att göra då jag ändå snart måste lägga mig och sova ska ju jobba imorgon och på lördag och söndag och på måndag..Usch,fy fan!!

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Hej på er och en glad midsommar ,,jag blev riktigt stolt øver att gumman kan sæga farmor ,,ge henne en bamse kram o puss från mig ,,ja ja oki ni får en åxå

2008-06-20 @ 15:33:52
Postat av: Marina

Ohh,tack!Hoppas ni också hade en trevlig midsommar!

2008-06-24 @ 23:35:48
URL: http://marinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0