På rätt håll

Nu ta mig tusan går det på rätt håll här.Izabelles ögon är i princip friska och lika så med mina,äntligen,lagom till helgen och allt!
layouts myspace

Izabelle och jag har haft en helt underbar dag tillsammans idag,hon har varit på ett såå kanongott humör,härligt!
Petra tittade förbi en runda när hon slutade jobba,satt och flabba litta.
Sen kom darlingen,vi pratade en liten runda,sen stack jag till väla och shoppade lite.Sen var det snabbt hem,byta om sen iväg.Har ju spinnat 60min idag också,nu jävlar är jag på gång ordentligt,såå himla skönt!

För tillfället sitter älsklingen i soffan och tittar på fotboll Ryssland-Spanien,jag har också tittat lite men kände för att sitta här en liten runda istället.

Imorgon ska älsklingen till Oskarshamn,jag och miniälsklingen ska till Osbyholm för att passa huset,he he..När vi kommer dit är Katarina och Moa där så vi tänkte äta en bit ihop innan min bror kommer och hämtar dem,mysigt!
Pappa och Kerstin kommer hem först på måndag eller tisdag men vi blir hämtade av darlingen på söndag..Hoppas nu att det blir fint väder så vi kan utnyttja friheten utomhus ordentligt.

myspace layout images

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0