Tvättdag

De senaste dagarna har gått i ett.
I söndags jobbade jag till 16,00 sen kom Kenth,Linda och Amadeus på besök,vi hade bestämt oss för att grilla lite på balkongen,mmm gott!Oj vad vi mumsade,finns det något godare än nypotatis,grillat kött och en härlig sallad??!!
Det dracks lite vin och snackades en hel del,en mycket trevlig kväll!

Igår kom Petra och Elias på besök,fikade lite sen fick barnen leka,dem lekte så fint ihop så det var kuligt.Mindre kul är att gosen har smittat mig så att jag också har ögoninflammation nu..Men det hindrade inte mig från att köra och spinna 60minuter igårkväll.Såå jävla skönt är det att svettas som en gnu och därmed känna att man har tagit i ordentligt.Riktigt nice!

Idag är både jag och busen lite halvtrötta,har båda ont i ögonen.Jag ser knappt ut genom mitt öga,ser för dingt ut..Men trots detta så har vi gått till jysk idag,inhandlade lite sängkläder,alltid bra att ha!Sen är det tvättdag också,men inte förrän 14,00.Sen tänkte jag ta gosen och sticka ut och cykla en runda,var vi hamnar det vet man aldrig,kanske ska vi ta och besöka Louise idag?Eller inte,vi har ju faktiskt ögoninflammation,jaja,vi får se..
Nu ska jag ta mig något att äta.
Ha en trevlig dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0