Cykla stada runt?

image420
Igår var ingen rolig jobbekväll.
Jag stack hemifrån vid 13,00 lämnade busen på dagis och cyklade sedan vidare till jobbet.Och från det att jag började jobba 14,00 till det att jag slutade klockan 23,00 hade jag ingen rast och dessutom fick man jobba över.Jag var hemma 23,40 och då hade det gått nästan 12 timmar sen jag åt något.Visserligen hann jag ta en liten bit operatårta klockan 19,45,men hur mätt blir man på det?

Jaja,idag är det en ny dag och jag är riktigt trött.Busen vaknade redan 6,30 för då hörde hon sin pappa göra sig iordning för jobbet.Han fick jobba 7,00-16,00 idag,typiskt nät jag ska jobba kväll för idag börjar jag när han slutar nästan.Jag börjar 15,30.Så det blir en lång dag idag.

Måste köpa handskar till busen också hon blir ju alldeles kall i dem hon har nu.Så frågan är om vi ska sätta oss på cykeln och ta oss till väla,men palla cykla dit först sen hem,sen till dagis och sen till jobbet..njä..
image420

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0