Exiting!

Vad har hänt sedan sist?
Vi har haft besök av min bror och hans familj,vi krängde pizza och umgicks,mysigt!
Annars har jag mest jobbat,det har blivit lite mycket av det senaste tiden.
Igår,eller ja inatt har vi haft gäster också.Jocke och Linda åkte till Gran Canaria imorse,så för att slippa ta taxi från strövelstorp och in´till stan så sov dem hos oss,det var lite kuligt också faktiskt.Och jag är ju inte ett dugg avundsjuk på dem som åker på semester medans en annan sliter på jobbet med en kraschad rygg... ; )
Ha en riktigt härlig resa nu våra vänner!!!

På jobbet börjar det hopa sig igen,vi har haft det ganska ok (om man tänker på vårdtyngden),men det är på väg att ändras som sagt.Igår kom en vårdtagare med nackfraktur hem från lasarettet.Så nu går vi dit 2 gånger/dag för att lufta nacken och halsen från kragen,och det är ju inte helt riskfritt..Men jag tycker det är lite spännande med lite annorlunda saker att göra.

Annars?
Hmm,nä inte mycket.Är trött om dagarna..Men jag mår bra annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0