Inkomstdeklaration

Idag har jag varit och jobbat,skulle jobba till 14,00 men gick hem klockan 13,00 orkade faktiskt inte jobba helst slut i kroppen och min röst sviker mig hela tiden..När jag skulle köra från jobbet ringer min äslkling:Du kan inte du bara köra inom ÖB på vägen hem?Dem har barnmat för 5kr burken...
Så det gjorde jag,det är ju faktiskt halva priset så det kan man ju inte missa.Där fanns även dem fruktmellanmålen som ligger i fyrapack.De kostar ca 17 kr på maxi och på Öb kostade dem ju då 5 kr...!!!!Så idag har jag fyndat,men nu är jag ganska slut!
Älsklingen hade middagen färdig när jag kom hem så vi har precis ätit,nu tänkte jag vila en liten runda.
Men första till min rubrik...Inkomstdeklarationen.Fått den i lådan än?Inte jag och inte älsklingen.Men vi var så fruktansvärt nyfikna på den så vi gick in och kollade på nätet istället...ha ha...Och vi slipper betala tillbaka i alla fall,så mycket kan jag säga!Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0