Ojdå...

....vad tiden går,det var ett tag sedan jag var här inne..
Det har hänt en del sedan sist men jag orkar inte skriva allt.
Men jag kan i alla fall nämna att vi bytat rum med barnen,så nu har dem det stora rummet och vi det lilla.Älsklingen har varit duktig och målat om i vårt nya sovrum,det blev färgen Passion (som är lite blålila,ganska mörk),sen sänkte han taket d.v.s att han målade vitt en bra bit ner från taket.Det blev mycket fint.Jag trivs faktiskt mycket bättre än förväntat i vårt lilla sovrum.
Sen har vi varit på Ikea för att köpa lite till barnens rum,lite hyllor och lite gardiner och lampor.Nu har dem ett stort och fint sovrum/lekrum.

Annars har jag bara jobbat.Förra veckan var jag bara ledig onsdag jobbade de andra dagarna.Jag var ledig igår men jobbar resten av veckan nu.Idag jobbar jag dagtid men sen blir det kvällstid för resten.

Imorse var det lite kämpigt att ta sig till jobbet.Tog ut cykeln,klev på den men gick snabbt av den igen.Det gick ju inte att cykla det var så fruktansvärt halt,men nu har det töat lite så när det är dags att cykla och hämta busen efter jobbet kommer det nog att gå bra och cykla..
Nu får jag nog fortsätta jobba här,så det inte blir liv..
Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0