1:a Maj

Inget speciellt som händer idag.Darlingen får besök lite senare,jag ska jobba..Känner mig,som jag skrev i det andra inlägget,väldigt trött idag,eller ja,seg.Undrar om Redbullen i kylen är slut??

Imorgon ska denna familjen till Osbyholm,till min daddy och hans fru,vis ka bjuda dem på middag för en gångs skull..Vi tar med maten och dem har grillen..Hoppas nu att det blir betydligt bättre väder än vad det är idag!

Snart fyller min kära daddy år och faktiskt har jag en present i tankarna,det är första året på länge som jag faktiskt har en idé.Sen om det blir det,det är en annan sak.Idén kom som en käftsmäll imorse efter att Izabelle klättrat på mig och sparkat mig på hakan..Förvånansvärt!

Undrar om man skulle ta och demonstrera lite idag,kanske mot våra arbetstider???

Kommentarer
Postat av: A H R È N

Absolut.
Hur var din?

2008-05-01 @ 15:38:42
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Mika

Åh grillning, va gott!!!!

2008-05-01 @ 22:47:11
URL: http://mika83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0