Ledig dag

Älsklingen tog cykeln till jobbet idag för att jag skulle få ha bilen idag,snällt tycker jag.Det är inte roligt att alltid vara låst när man är ledig.Busen och jag har varit på ÖB en kort runda,där var inget speciellt får jag säga.Sen körde vi till Jordbrodalen för att gå lite och leka på den stora lekplatsen,där var många barn så Izabelle tyckte det var roligt och det är ju huvudsaken.Där är så fint,när man är där njuter man verkligen av naturen..

Sen bar det av hem så att gosen fick sova lite middag.
Efter hon sovit var det dags för middag,hon fick potatis och rödspätta,det är tisdag och därmed fiskdag.Busen fullkomligt älskar fisk till skillnad från hennes föräldrar,men jag är glad att hon äter det!
Hon har ingen feber idag och äter som en häst så jag ringde dagis och sa att hon kommer som vanligt imorgon.

Efter middagen gick vi ut igen,måste ju passa på när vädret tillåter ju.Vi gick en runda till Lidl,där köpte jag lite asiatiska mattillbehör,inklusive räkchips som jag tycker är ganska smarrigt ibland.Busen fick smaka,jag trodde inte hon skulle tycka om det men jodå,hon ville ha mer hela tiden hihi,den gottegrisen..
Sen fick hon springa av sig lite och leka av sig lite på lekplatsen här utanför och nu är vi hemma igen.Måste fika lite.

Men nu blir vi hemma,vi ska sätta oss på balkongen en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0