Mors dag

myspace comments
Idag är det morsdag,en dag full med eftertanke för min del.Att jag saknar min mamma har nog inte undgått någon.En dag som denna är inte saknaden större (den är alltid lika stor) men jag tänker mer på henne och går igenom minnena av henne.Det som gör mig ledsen är att jag inte kan skapa fler minnen med henne.
Att jag har en underbar familj och ett härligt liv tröstar mig och vetskapen om att hon vakar över oss gör mig trygg!
Jag har ingen mamma i livet men det är betyder inte att hon inte finns!

myspace layouts


Jag har en styvmamma som har blivit som en "riktig" mamma till mig.Hon tar hand om min pappa (visst klarar han sig själv men han behöver henne..),jag kan prata med henne om jag behöver hjälp med något,hon är en stöttepelare för mig och min familj det känns skönt och det älskar jag dig för,tack Kerstin!


myspace layouts

Idag är jag själv mamma och något mer underbart finns inte.Men det är inte en dans på rosor heller,det finns dagar när mitt tålamod inte räcker till men så är det nog för alla.Jag älskar min dotter och min sambo,min egen lilla familj!

profile editor


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack Marina för att du känner förtroende för mig. Kan aldrig ersätta din mamma men känns bra om jag får vara hennes ersättare. Älskar dig oxå o din familj med busFredrik, coolMathilda och charmIzabelle.

2008-05-25 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0