Släng er i väggen

Lite trött på försäkringskassan.Nu är det 1,5 månad sedan jag tog vård av barn för busen var sjuk,men inga pengar syns till..När man ringer och frågar etfer dem får man till svar: "Har dem inte kommit om en vecka så hör av dig igen"
Jojo..
Och när man väl ringer så har man 75 personer före i kön..Det tog över 30minuter innan jag kunde få prata med någon..Som om man inte har annat för sig?!
Och sen finns det personer,som min sambo till exempel,som får pengarna inom en vecka efter det att de har anmält och begärdt vård av barn,mycket lustigt!Så hädanefter vet vi vem som ska gå hemma..hihi..

Kommentarer
Postat av: susann in køpenhamn

Hej eftersom det andra ej var till det priset længre ,så blev det en pyjamas till gumman i stællet ,,,ja ja bættre en inget ju hoppas jag ,men jag har øgonen øppna før något till henne ,,,ha de så bra vi kanske ses i helgen ,,,kram på er alla

2008-05-09 @ 14:08:06
Postat av: Marina

Ok,det var ju synd för det lät häftigt.Men en pyjamas är ju heller aldrig fel!Tackar så hemskt mycket.Kram Kram

2008-05-09 @ 14:56:03
Postat av: hille

men grrr... så trött man kan bli på dom här sociala anrättningarna.... eller vad det nu heter... hoppas det löser sig snart.

2008-05-12 @ 14:34:06
URL: http://hileasoltun.blogg.se
Postat av: susann in køpenhamn

hej kan du uppdataera lite nu så man får reda på vad som hænder !!!! och lita kort tack alltid kul ju hahhaha ha de så bra kram på er alla från oss i DK

2008-05-13 @ 15:33:38
Postat av: Anonym

hej kan du uppdataera lite nu så man får reda på vad som hænder !!!! och lita kort tack alltid kul ju hahhaha ha de så bra kram på er alla från oss i Dansklandet

2008-05-13 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0