Utmanad

Jag har blivit utmanad av min svägerska Hille..

1. När gick du upp idag?
Hmm,ja det var nog vid 7,30

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?

Minns inte

4. Favorit TV - program?
Har inget direkt favoritprogram,men tittar gärna på Desperate Housewifes

5. Vad åt du till frukost?
Jordgubbsfil och Paulins musli

6. Vad är ditt andranamn?
Ann, Jenny

7. Din favoritmat?
Äter allt,nästan..

8. Vilken mat gillar du inte?
Fisk,bruna bönor

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Lyssnar mest på radio för tillfället

10. Vilken bil kör du?
Volvo S60


11. Vilken är din Favoritmacka?
Fralla med salladsblad,skinka och gurka el. paprika

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Falskhet och skitsnack.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Mina svarta byxor och en ledig top till

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Egypten och Bahamas

15. Favoritklädmärke?

En skönhet klär i allt så jag har inget favoritmärke..he he..

16. Var vill du dra dig tillbaka?
Har inte tänkt så långt..

17. Favorit tid på dagen?
Eftermiddag för då har jag i regel slutat på jobbet..

18. Var är du född?
Mas

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll och ishockey

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Kommer inte att skicka vidare detta.


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Antagligen ingen då ju..

22. Coca Cola eller Pepsi
Coca cola


23. Fotboll eller ishockey?
Fotboll!

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
hmm,inget av det längre..

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Allt finns att läsa i bloggen

27. Vad ville du bli när du var liten?
Polis

28. Bästa barndomsminnet?
Har många bra minnen men ett är när jag cyklade runt på min rosa cykel med stödhjul, i Oxie


29. Varit i Afrika?
Nope.

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej inte någon men en trädgård

31. Varit med om en bilolycka?
Nää.Peppar peppar..

32. Favoritdag i veckan?
När jag är ledig


33. Favoritblommor?
Syrener för dem luktar så gott!Liljekonvaljer för dem påminner mig om min mamma.

34. Favorit - snabbmatsrestaurant?
Max

35. Äger du en cykel?
Jaja,klart!

36. Vem fick du senaste mailet från?
Min salesdirector från MK

37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Använder inte sånt

38. Läggdags?
Det brukar bli vid 22 är en trött människa..


39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Allihopa

40. Senaste personen du delade en middag med?
Min darling


41. Vad sysslar du med just nu?
kelar med min goa dotter och kollar bloggar

42. Favoritfärg
Rosa,lila och en massa andra..

43. Hur många tatueringar ?
1 på hö skuldra

44. Hur många sänder du det här mailet till?
0


Kommentarer
Postat av: hille

hihi, vilken tur att du såg att jag utmanade dig=) glömde helt av att skriva det i en kommentar=)

2008-05-16 @ 14:29:56
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0