V a b

För er som undrar så ja,jag är hemma idag..När busen kom hem från dagis i tisdags hade hon 38,4 i feber.
Som tur var så skulle Jocke och Linda ha henne hela dagen igår,annars hade jag fått ta ledigt från jobbet..
Men febern höll i sig så jag är hemma med henne idag och imorgon,hon ska ju ha en feberfri dag innan hon får gå på dagis.Tidigare idag hade hennes feber stigit till 39 grader..Kan det vara 3 dagarsfeber?
Vi får se imorgon för det är ju tredje dagen idag,har hon feber imorgon också får jag nog ta henne till läkaren..
Fast hon ju inte direkt medtagen,pigg som en lärka med myror i rumpan,precis som vanligt...

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

hoppas hon mår bättre! :)

2008-05-15 @ 16:47:53
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: Marina

Ja,tack hon mår mycket bättre nu!

2008-05-17 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0