Dagen idag

Det har varit en spännande dag med med en stor nyhet som förändrar hela vår tillvaro men jag väljer att inte berätta riktigt än.
Idag har jag varit och besiktigat bilen,den gick rakt igenom och jag fick ett tomt papper i handen,skönt som bara den!!

Sen hem till Kenth och Linda där jag och busen spenderade resten av dagen,älsklingen och Mathilda kom också senare.
Jag fickk i mig några öl och på en tom mage så kände jag av dem ganska direkt,helt otroligt,ja ja någongång ska det vara så ju.

Som det har snöat idag,jag tycker det är ganska mysigt,synd bara att vägarna blir som skridskobanor..

Nu är vi hemma och måste ta itu med hemmet inför morgondagen.
Imorgon ska min älskling firas han fyllde ju år igår!!!
Det var allt för idag från lägervägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0