Godmorgon världen!

Jahapp,då var man på plats på jobbet igen.Tycker det är riktigt tungt att gå upp för tillfället,men det är väl för att det är så mörkt nu.

Igår var vi ju och tittade på lägenheter och tänk som det kan bli.Den lgh jag trodde mest på var lite för liten för oss,det kändes trångt.Men lghen som låg lite längre ut och som vi tänkte hoppa över att titta på,tog oss med storm,den var helt otroligt fin.Vi fick riktig huskänsla när vi kom in och den var så fräsch.Enkelt uttryckt så var den väldigt vi.Så det blir till att ringa fastighetsägaren och meddela att vi vill ha den,sen återstår det att se om vi får den för det var några fler som skulle titta på den...Vi får hålla tummarna!

Och min nyckelhantering fortsätter.

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis på namnsdagen=)

2008-11-20 @ 20:04:39
Postat av: S .Bryde

grattis både du o fredrik i dag .du på din namnsdag och fredrik på sin 25 års dag hipp hipp hurra hurra hurra

2008-11-20 @ 20:54:51
Postat av: S.Bryde

uppdate jag e nyfiken ju ,,,skriv något hahhah kram vi ses i morgon ,och gløm ej vi ska sova hos er ju ,så jag sænder listan på frukost senare hahahhahahhah

2008-11-21 @ 16:22:29
Postat av: S.Bryde

HM vad fan skriver jag jag mena uppdatera ju hahahhah som de kan gå

2008-11-21 @ 16:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0