Grus i ögonen

Det var med mycket blandade känslor jag gick och lade mig igår.
Jag hade pratat med min syster ett bra tag och hon hade både goda och dåliga nyheter.
Denna gången väljer jag att inte blotta mina känslor helt här i bloggen.
Jag har en del tankar och känslor som jag måste brottas med ett tag framöver så mycket kan jag säga.Det finns en del saker jag måste ta tag i,men hey, that´s life.

Jag fick ett mess igår av en person som jag inte träffat på 5år och som jag har tänkt mycket på och saknat.Han har alltid betytt mycket för mig,det är en person som jag som liten såg upp till och beundrade.Jag minns att jag alltid var och störde honom när han hade vänner på besök,för det var ju bara så kul!Dem som har känt mig länge har vid det här laget listat ut vem det är jag skriver om.Jag vet att det finns två sidor av varje historia (minst) så jag har aldrig och tänker aldrig välja sida.Jag älskar och saknar dig min kära bror!

Just nu sitter jag på jobbet.Jag har varit ledig i 2 dagar men ändå känns det som om jag aldrig varit härifrån.Jaja,slutar 16,00 idag men kommer kanske iväg lite tidigare har lite komp att ta ut nämligen,vi får se hur det går.
Ska jobba hela helgen,typiskt.

Igår var jag på utvecklingssamtal på dagis.Givetvis så går allt galant för min lilla älskling.Hon är jätteduktig och (om jag får skryta) så är där till och med andra föräldrar som sagt att hon är duktig på diverse saker,shit vad kul att höra!
Nu har vi kommit överrens om att hon får sova max 1timme på dagis,får se om vi kan få till kvällsrutinen bättre då..Och vi kom också fram till att hon ska börja pott-träna.Fast hemma går hon redan på toaletten he he he.Vid 3 tillfällen igår "hittade" vi henne på toaletten med byxor och blöja av,hon stod och bankade på toan och sa kissa..Naaw,min lilla goding!
På kvällen kom Kenth,Linda,Amadeus och Hugo på besök,vi käkade fläskfilé,potatis,pepparsås och sallad,smaskens var det!!Mmm,vattnas i munnen nu..
Får kanske gå och äta någon tradig frukost nu.
Oj vilket långt inlägg detta blev.
Hmm jaja,på återseende!

Kommentarer
Postat av: broren

uppps, tittade på bilderna först och skrev en rad, började sen läsa lite aktuellt, och känslosamt blev det, du ska veta att jag älskar dig oxå, du har alltid en speciell plats i mitt hjärta, glöm aldrig det, jag finns alltid här för dig, alla timmar på dygnet............vi ses o hörs gumman.....

2008-11-13 @ 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0