Halloj på er

Det fortsätter framåt för gosen,ikväll är det 4 kvällen i rad utan napp.Känner mig stolt ju!Så nu slänger vi ut napparna helt..
Det har varit en helt ok dag på jobbet har jobbat med en kanonhärlig person idag och då går det ju alltid lite lättare.Men nu börjar det allt hopa sig,fler och fler vårdtagare,vissa har vi haft tidigare men de har legat inlagda och en del är helt nya för oss.Så är det i vården,det går i vågor,upp och ner.
Imorgon gör jag min extra helgdag på jobbet,jobbar 7,00-16,00 så det blir en kort helg för mig men det går bra.

Jag har inte riktigt tålamod att komma på något att skriva,jag tycker det är roligare när det kommer spontant,tänkte jag skulle in och kolla lite på ellos,kanske beställa lite kläder till gosen.

Och nu medans jag är här inne så vill jag passa på att gratta min kära syster som fyllde hela 40 bast igår!GRATTIS,hoppas att ni får ett underbart veckoslut i Stockholm för det är du värd!Du lät väldigt glad igår när vi pratade i alla fall,älskar dig systern min!!

Och måste bara berätta,vi ska på visning av lägenheterna på tisdag,yey!Hoppas dem nu ser ut något för världen inne också!

*Puss och Kram på er*


Kommentarer
Postat av: Susann Bryde

hon e så duktig,helt utan napp så tidigt ,de e kanon ju ge hon stora pussen o kramen från farmor

2008-11-15 @ 10:21:13
Postat av: Sandra

ja det var ju de om stan. Nån som blev våldtagen vid harrys eller vad det var o de på dr-hög.

Som du också skrev innan vid ditt jobb. Obehagligt ju!

2008-11-15 @ 13:02:43
URL: http://sandrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0