Inte van

Jag vet inte om jag någonsin kommer att vänja mig igen vid att jobba kväll..

Dagen har verkligen gått i ett.Uppe med tuppen det såg gosen till,mysa lite sen gjorde jag mat för att hinna äta lite innan vi skulle iväg.Sen var vi ute an snabb runda mest för att få lite luft.Sen hem igen,gosen var ju tvungen att vila lite middag innan dagis.Sen gjorde vi oss iordning och gick ut igen men denna gången tog vi med oss alla saker vi skulle ha med oss.Lekte lite ute,sen cyklade vi till dagis och efter dagis till jobbet.Och nu andas jag lite.

Jobbar kväll imorgon också,sen är jag ledig 2 (!) dagar bortsett från att jag måste in på möte som vanligt,men det är ju lugnt..

Nu ska jag snart pysa hem på min ûbersnabba cykel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0