Lite distans

Jag och busen packade ihopa oss,hoppade in i bilen och körde till Osbyholm.Ibland är det skönt att få lite distans till saker och ting och då har vi ju Osbyholm att vila upp oss i.Synd bara att älsklingen inte kunde följa med,men så blir det ibland,kanske kommer han imorgon..Får se.
Vi har fått erbjudande på två lägenheter till,den ena mitt i Hörby och den andra i Södra Rörum.Förhoppningsvis kan jag få tag i hyresvärden imorgon så vi kan få se hur det ser ut inne i dem,för utanpå ser det kanon ut,men skenet kan bedra."Döm aldrig en bok efter omslaget..."

Sitter och tittar på Prison Break samtidigt som jag sitter här och häckar..Men jag måste säga att första säsongen var bäst,nu känns det långdraget på något sätt..Eller så har jag inte koncentrationen på rätt ställe,jag vet inte.

Jag har alltid kallats den glada,eller solstrålen,allt på grund av mitt glada och positiva humör,men numera känns det som om "livet har gått i moln",undrar hur stort det molnet ska vara och hur lång tid det ska ta för det att försvinna.
Men känner jag mig själv rätt så är jag snart tillbaka och då starkare än någonsin!Jag har ju det rätta stödet runt omkring mig,släkt,vänner och givetvis min lilla glädjespridare,allt som verkligen gör livet värt att leva!Jag har det så förbannat bra,jag vet så varför har jag då denna konstiga känsla i kroppen?Äsch,den försvinner väl..

Börjar känna mig lite trött och jag har ganska höga förväntningar inför ev. visningar av lägenheterna imorgon.
Så jag ska nog ta och bädda ner mig för det tar väl ändå ett tag innan jag somnar,många tankar ju.


Sayonara,eller natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0