Tänka sig

Vad saker och ting kan förändras,ibland till det bättre och ibland till det sämre..
Tänk,man kan planera saker och ting men så ögonblicket senare så är det inte ens aktuellt.Varför ska man ens planera,det blir ändå aldrig som man tänkt.Det är slut med det nu,ingen mer planering,nope!
Äsch,jag vet inte ens vad jag skriver om.

Jag har en konstig känsla i kroppen som jag på ett sätt känner igen men ändå inte.Och beskriva den kan jag inte heller.
Men om jag ska försöka så känns det tungt,uppgivet jag vet inte,jag känner mig tom på något sätt.Orkar inte tänka,orkar inte göra någotJag vet att jag är i riskzonen,men jag ska göra allt,kämpa så mycket jag orkar för jag ska inte drabbas,min familj ska slippa.Jag vill inte gå in i mörkret,jag har lyckats stå emot i alla år och jag ska banne mig lyckas i år igen.
Allt annat börjar lösa sig i vårt liv,detta får inte hända jag tänker inte tillåta det,så det så.Men det är jobbigt nu...

Jag vet inte om jag tar en paus i bloggandet,jag har inget kul att skriva,vi får se,ni lär märka vilket..

Kommentarer
Postat av: DADDY

Vi har ibland dom djupa tankar som du beskriver, dom är obehagliga.

Men orsaken är nog höstmörkret, stress på jobb samt tråkiga besked man får ibland.

Men till syvens o sist tar roliga tankarna över och det känns bättre igen.

Din Skitpappa

2008-11-09 @ 13:54:24
Postat av: hille

om et inte känns ok så klart man ska ta en paus... ibland stanna upp helt och bara ägna sig åt sig själv lite...

2008-11-10 @ 01:10:33
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: farmor

vet hur det kænns ,,ta den tid det tar och var rædd om dej ,kram

2008-11-10 @ 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0