Tappat stinget helt

Jag har inte pallat blogga på sistonde,mycket som snurrar i huvudet ju.

Flytten på jobbet är klar så numera är malmögatan 25 mitt andra hem he he..Mycket bättre än g-a skolan i alla fall!!

Igår kväll mådde miniälsklingen riktigt dåligt,hon somnade i bra tid men vaknade och kräkte ner hela sig och sängen..Vi badade henne och gjorde iordning sängen,sen fick hon sitta hos mig i soffan.Hon han inte merän att somna till innan hon vaknade igen och spydde ner både mig och älsklingen.Nä vi väl satt oss i soffan igen och hon slppnade av så kom det igen..Till slut somnade hon och jag kunde lägga in henne i sin säng och vi andra kunde också gå och lägga oss.Efter någon timme vaknade busen och kom in till oss och lade sig men fick inte ligga så länge förrän det var dags igen,men denna gången hade jag spannen beredd.Men sen blev det att jag och miniälsklingen fick gå ut i soffan så hon kunde sitta upp och sova hos mig.
Med andra ord har vi varit vakna hela natten för det kom ju med jämna mellanrum.Så jag måste säga att när hon nu har fått behålla vatten och tunn välling så är man ganska trött och sliten.Sista utbrottet var vid 4,00 imorse,så vi har passat på att sova lite,och känner oss genast lite piggare.Busen klunkar vatten som aldrig förr så det är skönt,men jag är lite orolig för att det ska komma upp när hon hoppar och dansar,men försök ni att hålla henne stilla he he he..

Undrar var tusan posten blir av,väntar ju ett viktigt brev..Kommer det inte idag får jag nog ringa och fråga var det blir av..

Löning idag...Hmm,ja nu har jag betalt räkningarna så nu märks det inte att jag fått någon lön överhuvudtaget.Men det är skönt att få undan räkningarna slippa tänka på dem mer.Älsklingen får ju snart lön igen =)

Vilket tråkigt inlägg detta blev,jag har tappat stinget helt vad gäller bloggandet.
Ska försöka bättra mig,men inte nu för jag ska mysa lite med min gos.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Ja så e det varje månad man får løn så sætter man sig vid datan o betalar ..surt men men ,,,hoppas gumman har det bættre nu ...tack så mycket før sist ,de var kul så længe de vara ;)

2008-11-27 @ 14:09:35
Postat av: Kerstin

Skönt att Iza mår bättre. Hoppas det håller sig så. Tänkte precis ringa o kolla men så kanske ni vilade o då var det bra att få besked så här. Kramisar till er alla (börjar få resfeber, ja du kanske vet att det snart är dax för oss. Avundsjuk?)

2008-11-27 @ 14:18:31
Postat av: Marina

Susann:Tack själva,visst var det kul och riktigt god mat!!

Kerstin:Izabelle mår bättre kräkningarna har upphört men nu är det andra hållet istället,men på något sätt är det lite lättare att ta hand om..

Resfeber,det kan jag förstå.Absolut att jag är avis,men det kommer väl en tid när vi också kan åka..Vi har ju lite annat att planera nu ;)

2008-11-27 @ 14:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0