Trötter

Trodde att allt var lugnt eftersom det hållt upp sen imorse,men ack så fel.Izabelle har kräkt igen,visserligen bara en gång,hoppas det stannar där så hon får sova i natt,stackaren..

Älsklingen kom hem från jobbet i senaste laget så jag hann tyvärr inte till basaren,typiskt ville verkligen se vad där fanns!Men sånt är livet ju..

Miniälsklingen sover i sin säng,älsklingen har precis lagt sig och jag sitter här,men ska lämna nu och doppa rumpan i soffan en stund innan jag också ska passa på att få lite sömn.

Så god natt på er och sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni måste ju julpynta, det tillhör ju ;) hoppas busen är bättre!! inte roligt när dom är sjuka!! Krama henne från mig!! Hoppas allt är bra med dig!! BamseKram

2008-11-28 @ 09:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0