Uschi buschi

Jag pratade precis med personalen på den dagisavdelningen som Izabelle går på,mest egentligen för att berätta att vi är hemma imorgon också.Men hon berättade att det var 5st barn som fått stanna hemma idag för samma sak och att några barn hade fått gå hem under dagen..På samma avdelsning..hmm,jag tror att det är något som går..*smartass*.

Hursomhelst så är det basar på dagis idag mellan 16,00-18,00 hoppas att älsklingen kommer hem så jag hinner dit för att kolla läget lite!Förena nytta med nöja är ju alltid roligt,göra av med pengar som ändå går tillbaka till busen och de andra barnen på dagis är ju superkul,som sagt får se om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0