Avis

Min älskling jobbar i mina gamla/våra blivande hemtrakter.Härligt att han bekantar sig med gatorna där ju he he he.
Än så länge verkar rundan ha gått väldigt bra,han hittar ju nästan till allt redan..
Och givetvis höll han sin rast hos svärföräldrarna,hmm..lite avis är jag allt,tur att gullungen inte får reda på vara hennes pappa är för hon vill ju också till mormor och morfar!
Tycker det kul att älsklingen har så fin relation till pappa och Kerstin att han kan vara där även när inte jag är med.Min familj är  viktig och därför betyder det mycket för mig att allting fungerar och dessutom perfekt,härlig känsla!

Kom nyss på att det blir en kort mysstund med busen ikväll,för hon ska ju hem till Kenth och Linda,dem ska passa henne över natten och fram till jag slutar imorgon för darlingen ska också jobba.Mathilda är hos farmor och kommer därför inte förrän imorgon..

Nu sitter man här på jobbet,har precis kommit innanför dörrarna,har ju varit ute i regn och rusk idag.Ja,än är det inte slut,ska ut en runda till innan jag slutar,men nu ska jag passa på att hålla lite lunch.

*Bon Appétit*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0