Damn

Vaknade igår med riktigt ont i ryggen,jag har känt att det var på väg ända sedan i onsdags,men igår var det helst sjukt.
Pappa och Kerstin kom hem,älsklingen kom dit efter att han hade jobbat,sen åt vi gott umgicks lite sen var det till att åka hem.

Busen är snorig som bara den och har svårt för att sova på nätterna..

För 3:e natten i rad så sover jag som en kratta,de första nätterna var busens fel och nu inatt var det min skitryggs fel,vaknade hela tiden av att det högg till i korsryggen.
Lustigt,detta fenomen som kallas Ischias har jag inte haft sedan jag gick på mellanstadiet,men sen kom det i slutet av min graviditet,fast det är ju ganska vanligt hos gravida kvinnor.Och nu är det tillbaka.Jaja,är hemma från jobbet idag,får vara hemma imorgon också men sen får det bannemig vara nog.
Idag har jag i alla fall i stort sett blivit uppassad av min älskling,skönt he he he.
Nä vi får ta och pallra oss ut i det fina vädret,jag har ont i ryggen,jag ligger inte för döden..

Kommentarer
Postat av: hille

tack för en trevlig kväll. Alltid trevligt med sällskap när Jocke e iväg. =)

2008-10-06 @ 21:50:01
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: hille

aaa...det får vi göra om helt klart.

2008-10-07 @ 13:01:24
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0