En längtan

Ni kan aldrig ana vad det är jag längtar efter,vissa av er tar det för givet andra har precis som jag inte fått det på länge..Givetvis så pratar jag om en HEL natts sömn,gaahh vad skönt det hade varit!
En lustig sak var att när klockan ringde imorse så trodde jag att det var darlingens så jag började knuffa på honom för att han skulle vakna och stänga av klockan,ha ha ha men sen slog det mig att han är ledig och att det är jag som ska gå upp..Trött jag blir!

Jaja,sitter på jobbet,ryggen värker,foten dunkar och huvudet spränger.Om jag har en bra dag?Njä,det skulle jag inte säga.Men om det är något jag har lärt mig så är det att man inte ska gnälla för "små"saker..

Usch vilket blähhigt inlägg detta blev..

Ikväll är det fotboll i alla fall Sverige-Portugal,har inga kommentarer till den matchen,eller ja har,har jag väl men jag tänker inte dela med mig av dem..
Nu vill jag bara hem och vara med min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0