Ensam

Då har jag lite egentid.Gosen sover och älsklingen är och spelar fotboll..
Ska man göra nu då?Har duschat,har fixat med maten till jobbet imorgon,har pratat med daddy i telefon..Hmm,ja nu sitter jag här.Tänkte faktiskt ta tillfället i akt och sätta mig i soffan och titta på tv..helt ostörd..
Men palla se Efterlyst,hoppas det finns något annat kuligare att titta på.

Läste förresten att videobutilen som ligger i det området som jag rör mig i på kvällarna när jag jobbat,blev rånad igårkväll.Jag känner inte ägarna personligen men jag vet vem dem är och har träffat dem "privat" så att säga,usch jag lider med alla som blivit utsatta för rån,man kan ju verkligen bli "skadad" för livet..
Helt sjukt vad mycket rån,inbrott etc som genomförs nu för tiden..Flera av våra vårdtagare har blivit utsatta,tänk er gamla människor som är i princip helt försvarslösa.Vilken värld vi lever i..!Och tänk att i denna världen ska vår buse växa upp i,hmm ganska skrämmande tanke.Man blir mörkrädd..

Är du/ni mörkrädda?

Kommentarer
Postat av: Dorfen jue

ensamheten kan vara bra för en men det är tråkig som fan .. jag vet hur du har det när min tös jobbar jue.... skönt nu när fritte får jobba mycket va?....

ja tyvär din buse ska växa upp i detta samhället vem vet hon kanske har sin första fylla när hon e 12 och allt vad det inne bär hahaha sköjade



2008-10-30 @ 08:22:07
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0