Helg igen

Igår när jag slutade,körde jag för att hämta "The Devil" på dagis he he..

När vi kom hem,mös vi lite.Sen kom darlingen hem och med sig hade han Jocke och Hille.
Älsklingen ställde sig för att laga middag åt "hela gänget".Det blev lite starkt men det var tusan så gott!Han är duktig min älskling!

Sen bar det av till Kenth och Linda,busen har spenderat natten där eftersom både jag och darlingen skulle jobba ju.
Väl hemma igen så doppade jag bara rumpan i soffan,kände att vi var tvugna att lägga oss eftersom vi skulle upp och jobba tidigt..

Jobbet idag har inte varit en hit,har inte haft någon rast alls förrän nu och nu slutar jag ändå om 30min så nu kan det vara..Fullkomlig kaos.Larm på larm på larm.Vårdtagare som trillat,puls-och blodtryckskontroll hit och dit på grund av illamående,lågt blodsocker på någon vilket kräver en massa extra tillsyner,usch ja vilken morgon,tur att jag ska gå hem nu snart!Helt tom i huvudet nu,ska rapportera över allt nu.

Sen iväg och hämta busen,sen hem och mysa,sen vet jag inget mer..
I alla fall så kommer inte Mathilda till oss idag för Susann ringde och frågade om hon kunde stanna där till imorgon,jahapp så var det med den saken.

Får se om jag tittar in här senare...

Kommentarer
Postat av: Gummans farmor ;)

Hej hoppas allt ær bra med er ,fina kort ju så dom tar jag bara ha de så gott kram på er

2008-10-25 @ 15:26:07
Postat av: Marina

Jo tack alla är bara fin fint!Vassego!Ha det bra,kram

2008-10-26 @ 16:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0