Höst..

Usch,vilket väder,det regnar och blåser och mörkt är det!

Idag ska dem ha höstmaskerad på dagis,kom utklädda,stod det..
Gissa vad vår lilla älskling fick vara...djävul,men bara idag lovade hon ha ha ha..

Sitter på jobbet nu är alldeles för tidigt på plats men vad tusan ska man göra,ibland går det smidigt på morgonen och andra gånger inte.Izabelle var riktigt trött så hon gjorde´lite motstånd när jag skulle klä henne,hon ville bara kela.Naaw,nog lätt att bli arg på en gosis då..
Jaja,vi kom iväg som vi skulle i alla fall.Skulle ta några bilder tänkte jag innan vi gick hemifrån men det gick absolut inte för sig,gosen är lite trött på paparazzis..he he he..Men jag tog med mig kameran till dagis och tog några bilder om dem inte blev suddiga så sätter jag in dem här ikväll..

Nu ska jag återvända till verkligheten..Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0