Mörker

Jaha då var man på jobbet igen,det känns nästan som att man bor här..
Jobbade igår också,men då hade vi en relativt lugn dag så det är ju ok,hoppas vi får det idag med.
Det behövs massor av vikarier här så ni USK:or där ute som skulle vilja jobba extra i hemvården hör av er..

Både jag och darlingen jobbar mycket nu,tyvärr innebär det långa dagar för gosen på dagis,men så får det vara.Och hon trivs ju bra där,men ändå..

Jag vet inte vad som hänt,om det är den mörka tiden eller vad det är,men jag känner mig trött alltid.Ska bli skönt att vara ledig i helgen,får se om jag kan piggna till då.Det är ju faktiskt allhelgonahelg och som traditionen är så ska vi till Höör och "hälsa på" mamma.Brukar lägga en krans och tända några ljus,sen på kvällen när mörkret har fallit går vi en låång runda på kyrkogården som då är upplyst med marschaller och diverse ljus som står tända vid gravstenarna.Det är riktigt mysigt!

Nä nu ska jag ta och äta lite frukost,brukar göra det när jag har kommit till jobbet,för det är för tidigt att äta hemma innan man sticker iväg..

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0