Ohoj..

Som det har regnat hela dagen idag.Mina fötter är plaskvåta,men vad gör det om hundra år..

Idag skulle jag ha jobbat 7,00-14,00,men jag är fortfarande kvar på jobbet och ska jobba till 23,00(!),det är total katastrof med vikarier på jobbet,ingen som kan jobba.Så jag blev beordrad att stanna,vilket ger 8,5 timmes kvalificerad övertid eller i enklare ordalag 8,5 timmes dubbel betalning + OB-tillägg.Killar dödsskönt i kistan he he he..
Hoppas nu att det blir en lugn kväll bara,känner att jag börjar bli lite hungrig,har inte ätit sen 11,00 och har inte rast förrän 19,00..

Tråkigast av allt är att jag inte får träffa familjen på hela dagen,men men det kommer ju fler dagar.Imorgon börjar jag inte förrän 14,00 så gosen får jag i alla fall träffa.Vad gäller älsklingen så återstår det att se om han ska jobba eller ej..

Måste ut och arbeta lite nu,
Så ha en fin kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Gummans farmor ;)

oj det var mycket jobbande ju kram på er

2008-10-26 @ 20:47:28
Postat av: Marina

Ja det blir så ibland ju,kramen!

2008-10-27 @ 10:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0