Pjuhh

Oj,vilken dag alltså.
Efter jobbet cyklade jag och hämtade busen,sen hem för att äta lite snabbt.
När darlingen kom hem åkte jag iväg på föräldramötet,mycket intressant och kul att gå på dem mötena,man träffar de andra barnens föräldrar och som idag fick vi ju se en film med barnen som huvudrollsinnehavare.Det var riktigt kul att se hur de leker tillsammans och vilken fantasi,för hur man än vrider och vänder på det är det annorlunda att leka på dagis jämfört med hemma.Och oj vad Izabelle pratar och sjunger,även om man inte såg henne hela tiden på filmen så hörde man henne,kul!!
Efter mötet hann jag bara hem,snacka lite med Kenth och Linda som var på besök,sen var det dags för älsklingen att sticka till fotbollen,ja ja det blev några pussar och kramar i hallen typ,he he,det blir ju så vissa dagar,men det gör ju inget för vi har all tid i världen att umgås på!
Busen sover,så nu ska jag sätta mig och slappa vid tv:n,kan behövas efter en sån här dag med många järn i elden och lite sömn..

Ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Kul att allt gick bra ju ,,,ja tid till att ta hand om varandra får man i bland gøra en annan dag ,,ring mig så tar jag gumman o du o fredrik kan njuta av varandra ,,kramizar på er

2008-10-09 @ 00:26:23
Postat av: S.Bryde

Hej på dej du!!!jobbar du och står i? en annan har ju varit hemma sen i tisdess ,,,ska jag gøra det vi prata om till din fødelsedag?før då kommer vi till er tidigt før det fixar vi ju snabbt!!men tænk øver det jag gør det så gærna om du vill ha min hjælp,kan vara skønt før dej åxå att slippa tænka på det ju;) man ska ha det bra nær man fyller år ju ,,,kram på dej och hælsa pågen o gumman så gott från oss danskar

2008-10-09 @ 09:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0