Snart snart..

Nu börjar klockan sakta men säkert närma sig hemgång..
Dagen har gått i sitt sakta mak men det har varit en helt ok dag.
Älsklingen har jobbat så jag och gosen har fått umgås själv hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen.Men sen blev hon hämtad av farbror Jocke och Hille som skulle passa henne till darlingen slutade.Själv cyklade jag till jobbet och tyvärr måste jag cykla hem efter 23,00 också.Tycker inte om det riktigt,tycker det är lite sent att vistas ute själv och speciellt på dessa områdena..But hey,that´s life..

Nu ska jag ta och dokumentera och rapportera till mina kära kollegor,så detta får bli ett litet Godnatt från mig!Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0