Tjollahopp!

Vi var på bio igår ju,jag,älsklingen,Kenth och Linda.Men det blev inte att vi såg Mirrors utan det blev Eagle eye istället.Den var helt klart sevärd!!
Tack för hjälpen Jocke och Hille!!

Idag då.
Har varit med Linda i Ängelholm,hennes pärla gick rakt igenom besiktningen,härligt!
Sen åkte vi hem till henne och satt och flabbade en hel del.Tack för pratstunden Linda,det får vi ta och göra om!Sen körde hon mig hem och jag cyklade iväg till handledningen.
Det har varit en oerhört givande dag på många sätt,kuligt!

När jag kom hem hade älsklingen hämtat gosen på dagis och "lånat" Mathilda en runda,så det lektes och stojades,sen kom även Jocke,Hille och Liam förbi en runda,huset fullt men det är bara skojigt!

Nu har vi ätit en bit och Mathilda blir hämtad.Så nu återstår mys med familjen!
Ha en fin kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0