Uppskattat

Vilken dag jag hade igår.Det var mycket folk som kom och det var hur trevligt som helst.
Vi bjöd på middag och kaka till kaffet sen.
Mycket bus och mycket mingel,härligt sällskap och underbar stämning,detta gjorde min dag minnesvärd!!
Tack alla för att ni kom,älskar att samla så många underbara personer så vi kan umgås tillsammans!

När det närmade sig kväll blev vi lite sugna att ta en runda ner till stada för att spela lite biljard och dricka öl,så snälla fabror Jocke och Hille stannade hos oss för att kunna passa Izabelle!Tack snälla ni!!!
Jag,älsklingen,Kenth och Linda drog ner för att lira,paret Fransson/Sacramento bjöd på en helkväll,tack så hemskt mycket!
Nästa gång får Jocke och Hille också hänga på,för då är tanken att farmor ska passa barnen..He he he!

Än en gång vill jag tacka alla,jag hade en oförglömlig dag/kväll/natt!
Och tack för alla fina presenter!!!
*Puss och Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0