Vaknade av telefonen

Usch,vilken jobbig morgon.
Strax innan 05,00 imorse vaknade jag och darling av telefonen,för älsklingens del innebar det jobb för mig innbar det störd sömn he he he..
Jag försökte somna om men kunde inte,jag gick upp och gjorde smörgåsar till darlingen som han kunde ha med sig på jobbet ju.
Men sen gick jag in igen och lade mig och då konstigt nog kunde jag somna.

Hursomhelst så är vi vakna nu och ska äta frukost.

När darlingen slutar ska vi till min daddy och Kerstin,älsklingen får köra hem igen idag för han ska jobba lördag och söndag sen kommer han och hämtar oss på söndag igen..

Nä nu kan jag inte hålla mig längre: Igår fick busen hål i sin öron och hon är såå söt!Det gick jättebra,visst grät hon lite men hon tystnade faktiskt ganska snabbt,duktig tjej!Och nu verkar hon inte ha särskilt ont..

Kommentarer
Postat av: hille

hehe... jupp... han kan ibland min lilla gris här hemma... :)

2008-10-03 @ 10:07:43
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: S.Bryde

VA har gumman fått hål i øronen nu ,vad glad jag blir de e så søt ,,var det Kenth som var och gjorde det på henne eller ,de var någon som viska det till mig att han ville følja med henne ,,SÅ NU SKA DU GØRA EN SAK BARA ,fota henne o sætt in det på bloggen jag vill ju se det ,,snælla snælla snælla ,kram på er

2008-10-03 @ 14:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0