Vilken dag

Jag har verkligen haft en kanondag idag.
Började 8,30 var på utbildning till 12,00.
Sen körde jag hem till min kära vän Jenny,men vi beslutade oss för att köra ner till stada istället,till slut hamnade vi på Asia Kock och där bjöd Jenny på en utsökt lunchbuffé,tack snälla gumman!
Mitt i alltihop när vi sitter där och äter,ringer min telefon och det är Kenth "Var är du?" Jag berättade och det slutade med att Kenth Linda och min älskling kom förbi för att lämna över presenter och blommor,naaw!
Av Kenth och Linda fick jag ett Übervackert halsband i silver,såå fint!Tack så jättemycket!
Och av min älskade fick jag ett par suveränt fina örhängen i silver samt 7st långa,röda rosor,shit jag blev riktigt rörd!Tack min älskling!
Nu har vi myst lite och busen sover så snart är denna lyckans dag över...
Imorgon är det en ny dag och jobb som vanligt..fast jag har kvällen 15,30-23,00..
Kvällen kommer fortsätta framför tvn det blir Desperate Housewifes!!
På återseénde!


Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis på födelsedagen!

Hoppas att det vart en härlig dag!

///Sandra

2008-10-14 @ 21:58:11
Postat av: S.Bryde

Hej Grattis på fødelsedagen ønskar jag och Michel ,

2008-10-14 @ 22:02:34
Postat av: Marina

Tackar så jättemycket!

2008-10-15 @ 10:28:43
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott :-)

2008-10-15 @ 23:07:05
URL: http://sandrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0