Hemma igen

Idag har det varit full fart på denna familjen.
Älsklingen har jobbat.
Jag och gullungen har busat hela förmiddagen se lämnades hon på dagis och jag gick på handledning.
Efter handledningen plockade jag upp darlingen och tillsammans hämtade vi vår lilla älskling!
Jag har varit på maxi och för tillfället står älsklingen och lagar mat till oss.Miniälsklingen sitter i soffan och tittar på
Meckar Micke,tydligen väldigt spännande...
Det blir en lugn kväll att umgås på idag!!
Om jag kanske skulle ta och ringa min daddy,snacka lite...

Jag kanske tittar in här igen lite senare om inte så ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: hille

inte glömma flaskan... ;)

2008-09-30 @ 05:28:16
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0